Unit4

Support

Unit4 biedt haar klanten wereldwijde klant- en partnerportalen waar je met één account en één wachtwoord verschillende bronnen van informatie binnen Unit4 kunt benaderen. Je kunt hier o.a: 

  • zelf vragen en/of problemen invoeren die vervolgens rechtstreeks in ons callsysteem terechtkomen;

  • je hebt inzicht in de statussen van onderhanden zijnde calls

  • je callhistorie inzien;

  • de kennisdatabase raadplegen, applicatie-updates (fixen) downloaden, maatwerkfixen aanvragen en wensen indienen.

Via MyUnit4

Op onze Selfservice website kunnen klanten zelf incidenten registeren. Hier dien je in te loggen zodat we weten wie je bent. De inlogcoade is gekoppeld aan het bedrijf waar je werkt. Door in te loggen wordt het incident wat aangemaakt wordt (via de menu optie 'Supportvragen | Indienen'), ook daadwerkelijk op de bedrijfsnaam geregistreerd. Op de SelfService website kan ook de status van het incident in de gaten worden gehouden op het moment dat het u uitkomt (24/7). Tevens vindt je hier ook al het nieuws omtrent de Unit4 Multivers productlijn.

Telefonisch

Wanneer er gebeld wordt met 088-2472472 dan wordt het telefoonnummer herkend in onze telefooncentrale. Hierdoor weten we welk bedrijf er belt en van welke applicatie het bedrijf gebruik maakt.   Hierdoor kom je direct bij de juiste supportafdeling terecht. Indien het telefoonnummer niet bij ons bekend is wordt er gevraagd om zelf de supportcode in te geven. Op basis van de supportcode, wordt het incident geregistreerd op de juiste bedrijfsnaam, door de supportmedewerker.

Uw feedback

Kwaliteit staat centraal bij Unit4 Multivers. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten, partners en leveranciers tevreden zijn over onze dienstverlening en samenwerking. Daarom horen wij graag wat u van ons vindt! Bent u tevreden? Of juist niet? Dan horen wij dat graag van u. Complimenten en/of klachten kunt u gemakkelijk doorgeven via onderstaand feedbackformulier.

Wat doen wij met uw feedback? Als u feedback heeft, vul dan onderstaand formulier in. Binnen enkele dagen nemen wij contact met u op.

Formulieren

Aanvragen Multivers Verzamelcertificaat
Als u als Unit4 Multivers (S, M, L, XL, Extended) klant gebruik wilt maken van de kostenloze dienst om rechtstreeks vanuit Unit4 Multivers (S, M, L, XL, Extended) de aangiftes btw en ICP in te kunnen sturen via de Digipoort van de Belastingdienst,  klik dan op onderstaande knop 'Aanvragen' en vul het verzamelcertificaat in.


 

Aanvragen Eigen Certificaat

Als u gebruik maakt van een eigen PKIoverheid-certificaat voor het insturen van de opgaven btw en ICP vanuit Unit4 Multivers (S, M, L, XL, Extended) dan heeft u hiervoor een account nodig bij Unit4 voor de aansluiting op de Digipoort van de Belastingdienst. U bent zelf verantwoordelijk voor het aanschaffen van een eigen certificaat via een van de door de Belastingdienst geselecteerde leveranciers.


 

Omzetten Proefabonnement

Als je je proefabonnement voor Unit4 Multivers Online wilt omzetten naar een definitief abonnement, klik dan om onderstaande button. 


 

Aanvraag Toegang e-Facturen

Als je al werkt met Unit4 Multivers (M, L, XL) en je wilt graag e-facturen naar de Nederlandse of Vlaamse overheid kunnen sturen, dan kun je gebruikmaken van het door Unit4 kosteloos beschikbaar gestelde Access Point op het PEPPOL-netwerk. Klik op onderstaande button om de toegang hiervoor aan te vragen.


 

Activeren Unit4 Multivers Management Monitor

Wanneer u werkt met een online versie van Unit4 Multivers kunnen wij de Management Monitor eenvoudig voor u activeren en gratis voor u beschikbaar maken. Ook voor het gebruik van de Management Monitor betaalt u niets. Het enige wat u hoeft te doen is onderstaand formulier in te vullen. U ontvangt dan binnen enkele werkdagen uw inloggegevens.

Werkt u nog niet met een online versie van Unit4 Multivers en wilt u meer weten over een overstap? Vul dan ook onderstaand formulier in. We nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.