Print
Voor klanten

Altijd het laatste nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van ontwikkelingen en andere nuttige informatie ontvangen over onze Unit4 Multivers producten? Schrijf u in voor de nieuwsbrief.

 

Tips en Trucs Unit4 Multivers

Wilt u nog makkelijker en efficiënter met Unit4 Multivers werken? Bekijk dan ons overzicht met tips & trucs.

Bekijk tips & trucs

Instructiefilms Unit4 Multivers

Op ons YouTube kanaal kunt instructiefilmpjes bekijken over verschillende functionaliteit in Unit4 Multivers. Stap voor stap wordt de werking uitgelegd. Klik op onderstaande button om een kijkje te nemen:



Tip
: abonneer u op ons kanaal om op de hoogte te blijven van nieuwe instructiefilms.

MyUnit4

My Unit4 is ons wereldwijde klantenportaal waar u als klant met één account en één wachtwoord verschillende bronnen van informatie binnen Unit4 kunt benaderen. Afhankelijk van de software die u gebruikt, krijgt u binnen My Unit4 de voor u relevante portalen tot uw beschikking. U treft hier ook onze Selfservicesite aan. Hier kunt u o.a.:

  • de historie van uw vragen inzien en nieuwe vragen indienen
  • de kennisdatabase raadplegen
  • programmafixes downloaden, nieuwe cd aanvragen etc.
  • contactgegevens wijzigen
  • specifieke documenten opvragen (bijv Jaarafsluiting)
  • nieuwsitems lezen over nieuwe producten, beurzen of andere actuele zaken

Helpdesk

Op dit moment kunt u op 2 manieren uw vraag aan ons stellen:

1. Telefonisch:
U belt met 088 – 247 247 2. Uw telefoonnummer wordt herkend in onze telefooncentrale, waardoor wij weten van welk bedrijf u bent, over welke applicaties u beschikt en hierdoor komt u direct bij de juiste supportafdeling terecht. Uw telefoonnummer is gekoppeld aan uw supportcode (= serienummer). Indien uw telefoonnummer niet bij ons bekend is, wordt u niet automatisch herkend en wordt gevraagd uw supportcode zelf in te geven. Op basis van uw supportcode, wordt het incident geregistreerd op uw bedrijfsnaam, door de supportmedewerker.

2. Via MyUnit4:
U kunt zelf uw incident registreren, op onze Selfservice website. U logt in zodat wij weten wie u bent. Uw inlogcode (= uw e-mailadres) is gekoppeld aan uw bedrijf. Door in te loggen wordt het incident wat u aanmaakt (via de menu optie 'Supportvragen | Indienen'), ook daadwerkelijk op uw bedrijfsnaam geregistreerd. U kunt via deze weg ook de status blijven volgen van uw incident, op het moment dat het u uitkomt (24/7). Tevens kunt u op Selfservice het laatste nieuws volgen omtrent Unit4 Multivers.