Print
Voor klanten

Altijd het laatste nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van ontwikkelingen en andere nuttige informatie ontvangen over onze Unit4 Multivers producten? Schrijf u in voor de nieuwsbrief.

 

Tips en Trucs Unit4 Multivers

Wilt u nog makkelijker en efficiënter met Unit4 Multivers werken? Bekijk dan ons overzicht met tips & trucs.

Bekijk tips & trucs

Instructiefilms Unit4 Multivers

Op ons YouTube kanaal kunt instructiefilmpjes bekijken over verschillende functionaliteit in Unit4 Multivers. Stap voor stap wordt de werking uitgelegd.

Tip
: abonneer u op ons kanaal om op de hoogte te blijven van nieuwe instructiefilms.

MyUnit4

My Unit4 is ons wereldwijde klantenportaal waar u als klant met één account en één wachtwoord verschillende bronnen van informatie binnen Unit4 kunt benaderen. Afhankelijk van de software die u gebruikt, krijgt u binnen My Unit4 de voor u relevante portalen tot uw beschikking. U treft hier ook onze Selfservicesite aan. Hier kunt u o.a.:

  • de historie van uw vragen inzien en nieuwe vragen indienen
  • de kennisdatabase raadplegen
  • programmafixes downloaden, nieuwe cd aanvragen etc.
  • contactgegevens wijzigen
  • specifieke documenten opvragen (bijv Jaarafsluiting)
  • nieuwsitems lezen over nieuwe producten, beurzen of andere actuele zaken

Helpdesk

Op dit moment kunt u op 2 manieren uw vraag aan ons stellen:

1. Telefonisch:
U belt met 088 – 247 247 2. Uw telefoonnummer wordt herkend in onze telefooncentrale, waardoor wij weten van welk bedrijf u bent, over welke applicaties u beschikt en hierdoor komt u direct bij de juiste supportafdeling terecht. Uw telefoonnummer is gekoppeld aan uw supportcode (= serienummer). Indien uw telefoonnummer niet bij ons bekend is, wordt u niet automatisch herkend en wordt gevraagd uw supportcode zelf in te geven. Op basis van uw supportcode, wordt het incident geregistreerd op uw bedrijfsnaam, door de supportmedewerker.

2. Via MyUnit4:
U kunt zelf uw incident registreren, op onze Selfservice website. U logt in zodat wij weten wie u bent. Uw inlogcode (= uw e-mailadres) is gekoppeld aan uw bedrijf. Door in te loggen wordt het incident wat u aanmaakt (via de menu optie 'Supportvragen | Indienen'), ook daadwerkelijk op uw bedrijfsnaam geregistreerd. U kunt via deze weg ook de status blijven volgen van uw incident, op het moment dat het u uitkomt (24/7). Tevens kunt u op Selfservice het laatste nieuws volgen omtrent Unit4 Multivers.